יום שלישי, 8 ביוני 2010

פריצת מנעולים


הקיץ הגיע ואיתו החמסינים הקשים. כל היום בעבודה חלמתי על הרגע שאני יוצאת מהמשרד וקופצת לטבילה בים.

השעה חמש הגיע, העט נפל מבין האצבעות ואני אצה לי רצה לי לחוף הים. שעה של שחיה עשתה לי טוב ואחרי גלידה קצרה הגעתי הביתה. לחרדתי התברר כי נעלמו המפתחות לדירה. אין בכיסי המכנס אין בכיס בתיק. אני מרוקנת את התיק ובין מגבת החוף וקלסרים מהמשרד אני מוצאת צרור מפתחות של העבודה, ואפילו מפתח של תיבת הדואר אבל אין מפתחות לדירה. רק המחשבה לחזור לים ולחפש את המפתח בחול עשתה לי צמרמורת והחלטתי להזמין מנעולן. אני גרה ליד חוף בת ים אז חיפשתי מנעולן בבת ים באמצעות הטלפון הנייד שלי. בין מנעולן בראשון לציון , מנעולן בחולון ומנעולן בערים אחרות מצאתי את המנעולן שלי שמתמחה בפריצת מנעולים.

משה פורץ המנעולים הגיע תוך עשרים דקות והתחיל לעבוד. לא יודעת למה, אבל יש משהו מאוד נעים לעין בבעל מקצוע כמו אינסטלאטור או מנעולן. תוך כדי שהוא פורץ את המנעול אני מתחילה לגלוש במחשבות על שיתוף פעולה בינינו. שיתוף פעולה בתחום האפור של המקצוע, אנחנו בוחרים שכונה עשירה ופורצים יחד לדירות. הוא פורץ את מנעול הדלת ומטפל במנעולים ובאזעקות ואני נכנסת פנימה ומרוקנת את הדירה. אפשר לעשות ככה המון כסף באופן מהיר ושקט. אני אוכל לעזוב את העבודה המשרדית שלי ולשרץ בים בלי סוף. אני אפילו לא אצטרך לקחת מפתח הביתה בגלל הפורץ הצמוד שלי.

תוך מספר דקות משה אומר לי שהדלת פתוחה ואני מאושרת עד הגג אבל אז הוא מבקש ממני זיהוי ואישורים על כך שאני בעלת הדירה. הראיתי לו הוכחות שאכן אני הדיירת ולא גנבת שכונתית אבל כל החלומות שלי על החיים בעולם התחתון נעלמו. בסופו של דבר קצת התאכזבתי מהקושי לעשות כסף קל אבל מאוד שמחתי שמנעולנים דורשים לראות מסמכים בתהליך פריצת דירה ומחזיקים תעודות יושר המאשרים כי הם לא עוברים על החוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה